Get it together man

Asalamu alaikum!
SERIÖST! Sånt här gör mig irriterad, 27 år gammal och lägger upp en bild på sitt körkort på sociala medier utan att manipulera bilden. Ni läste rätt! Ett körkort är en id-handling och där står det fulla personnumret, om informationen kommer i fel händer så kan vad som helst hända. Jag har själv blivit utsatt för bedrägeri och jag vet hur enkelt det är för dessa bedragare att komma över folks kontouppgifter eller fulla personnummer som i det här fallet. Sedan hjälper det inte att okunnigt folk gör det ännu lättare för brottslingarna. 
 
Tragisk händelse för killen, speciellt mitt i lyckan av att ha tagit sitt körkort. Men ändå 27 år gammal? Get it together man! Och må Allaah vägleda dig.
Länk: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19815898.ab
Wa alaikum salam!

Kommentarer:

1 Anonym:

SubhanAllah..Inte alls smart men hoppas han lärde sig en läxa iallafall :/

Svar: Asalamu alaikum! Jag hoppas också det syster! :)
Lady in Jilbab

Kommentera här: