Tillbaka!

Asalamu alaikum!
Ya Allah så inaktiv jag har varit... Ni som har kikat in kan se att jag har ändrat lite i bloggen, känns skönt med lite nytt så att man kan få lite motivation till att skriva. Min plan var att jag skulle börja blogga efter en studieresan till Köpenhamn som jag var med och ordnande tillsammmans med min studentförening. Men efter att ha sett hur dåliga bilder min mobilkamera hade tagit hade jag faktiskt ingen lust att blogga (som jag tjatar om den mobilkameran...). Men in sha Allah nu planerar jag att var tillbaka på riktigt!

Idag har jag tänkt att jag verkligen måste ta tag i plugget! Jag har tenta i januari som jag måste börja ta på allvar. Men först måste jag tvätta kläder...och kanske baka lite?
Wa alaikum salam!

Kommentarer:

1 Naima:

Asalamualeikum, jättefin blogg <3

Kommentera här: