Tandläkartid och en sen frukost

Asalamu alaikum! Idag steg jag upp kl. 8 för att följa med min syster till tandläkaren, hon har nyligen bytt till en annan mottagning för att de förra var för sega med att skicka tandläkartid?! MashaAllaah, det där är något jag personligen inte kan se mig göra då jag hatar att gå till tandläkaren, efter att jag har blivit traumatiserad i mina ungar år. För att göra en lång historia kort så fick jag problem med min vänstra käke när de skulle ge mig tandställning, problem som jag fortfarande har idag.  

 

Något roligt som hände där var i alla fall att tandläkaren blev fascinerad över min systers tunga! Hon har nämligen en hel del pigmentfläckar som hon har haft sedan födseln. Tandläkaren kallade dit andra tandläkare för att ta en titt på tungan, enligt de så hade de "aldrig sett något liknande förr" subhanAllaah! Till sist tog de en bild på den för att använda den till tandläkarutbildningen. MashaAllaah hon fick sina 15 minutes of fame där på tandläkarmottagningen. 

Efter tandläkartiden gick vi för att få i oss lite frukost. Det blev en sen frukost men alhamdulillah vi gick där ifrån mätta och belåtna. 

 Frukost
Jag
Syster
.
.
Wa alaikum salam!
 
 

Kommentera här: