34 företag som inte finns än

Asalamu alaikum!
Fick nys om den här smarta pocketboken i Blondinbellas blogg. Jag gillar ju allt som har med företagande och entreprenörskap att göra och slukar därför allt som kan ge mig inspiration. Boken är nu beställd och går att beställa helt gratis här: http://34foretag.tumblr.com/
 
Imorgon ska jag på jobbintervju in sha Allah. Jag har sökt jobb som timanställd larmtelefonist hos bemanningsföretaget StudentConsulting. Har faktiskt redan varit på en jobbintervju hos dem tidigare och då sökte jag också jobbet som larmtelefonist men tyvärr blev jag inte anställd den gången. In sha Allah khair.
 
Förövrigt har jag en hel hög med plugg som jag måste ta tag i snart..
Wa alaikum salam!
 

Kommentarer:

1 fardus:

.må Allah underlätta sysyer & må du få jobbet ♥♥

Svar: Asalamu alaikum! Amin och barakAllhu feeki syster, må Allah underlätta för dig både i dunya och akhira, wa alaikum salam <3 <3 <3
Lady in Jilbab

Kommentera här: